Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
שירות לקוחות

החלפות והחזרות

אם ברצונכם  להחזיר את הפריט שרכשתם אפשר לעשות זאת בלי בעיה ובחינם באמצעות דואר ישראל (למעט תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה, ובכלל זה, גרבים, גרביונים, תחתונים, מחטבים' מחליקים ובגדי ים).  

* תכשיטים פריטי הלבשה תחתונה, ובכלל זה, גרבים, תחתונים ובגדי ים ניתן להחזיר בכל אחת מחנויות POLGAT ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים) בלבד תוך 14 יום מיום קבלת הפריט.   

כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות  POLGAT ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים). 

לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.


כך תחזירו פריט באמצעות דואר ישראל 

השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים - מדבקת גוביינא לשליחת הפריט חזרה, וטבלה לסימונכם. זה כל מה שצריך לעשות:

  1. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו 
  2. בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשו לסמן ב-V את הפריט שברצונכם להחזיר וכמות במידת הצורך. נודה לכם על ציון סיבת ההחזרה.
  3. הדביקו את מדבקת משלוח הגוביינא שקיבלתם על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה. יש לשים לב שהמדבקה מכסה לחלוטין את פרטי הכתובת שלכם, כך שתהיה כתובת משלוח אחת ברורה - פולגת אונליין, באמצעות בית הדואר הרצליה, תא דואר 98610,  הרצליה 4610001.
  4. זהו זה,  כל מה שנשאר זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את החבילה אלינו ללא עלות. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים. 
  5. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליכם מייל עדכון ויבוצע זיכוי לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה. אם עברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא מיידית. 
  6. אם אבדה מדבקת הגוביינא, או לא התקבלה כלל, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, והמדבקה תישלח אליכם במייל. לאחר קבלת המייל הדפיסו את המדבקה, הדביקו אותה על גבי החבילה ושילחו אלינו. שירות זה אינו כרוך בתשלום.
  7. שימו לב, יש לשמור על מספר המעקב שקיבלתם בדואר בעת החזרת הפריט, לא נוכל לטפל בהחזרה דרך הדואר ללא מספר המעקב.

 

כך תחזירו / תחליפו פריט דרך חנויות POLGAT

  1. יש להגיע עם הפריט לחנות POLGAT הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) תוך 14 יום מיום קבלתו - אם אתם מעוניינים בהחזר כספי ועד 30 יום מיום קבלתו – אם אתם מעוניינים בהחלפתו בפריט אחר/קבלת זיכוי לרכישה ברשת POLGAT.
  2. יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.

בחנויות ניתן:

  1. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן [ראו פרק ד' בתקנון] 
  2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה ברשת POLGAT.  
  3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות.

 

 וגם…

  1. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
  2. לא ניתן להחזיר/להחליף פריט בודד שנרכש כחלק מסט/ערכה/מארז אלא רק את הסט/ערכה/מארז על כל פריטיהם.
  3. לא ניתן להחזיר/להחליף תכשיטים ופריטי הלבשה תחתונה ובכלל זה, גרבים, תחתונים ובגדי ים לאחר שחלפו 14 יום  ממועד קבלת המוצר או קבלת החשבונית, המאוחר מביניהם.

 

 לשאלות אנחנו זמינים עבורכם  במוקד שירות הלקוחות של החברה
 בטלפון 073-7099999 או במייל [email protected]

 

סגור
Loading
Go back to %1